torsdag 27 maj 2010

Om ni undrar vart jag är...

Ja, det har varit en del att göra på sista tiden. En hel del! Och hjälp vad dagarna springer på då! Det har gått fem dagar sen jag bloggade sist! Fem dagar! Det händer typ inte. Och det har ingenting med Dylan att göra. Han är min ständiga lilla följeslagare han, och han hänger med på alla små äventyr hans mor tar honom med på! Ja, och sen. Varför en bild på en tom byrå? Jo, jag tänkte bara lista lite vad min tid kan gå till när jag inte bloggar... Jag har exempelvis då:

Slipat, målat, satt hjul och nya handtag på denna byrå...
Gjort om halva mitt vardagsrum, känns det som i alla fal...
Fixat en brudklänning...
Bakat makroner...
Fixat en annan brudklänning...
Börjat måla på den största tavla jag någonsin målat...
Sålt en hel massa grejer på blocket...
Varit och tittat på hus...
Tagit långa barnvagnspromenader i både regn och sol med min son...
Ritat en klänning som jag ska sy upp på beställning nu...
Börjat skissa på tre klänningar jag tänkt sy till mig själv för alla festligheter i sommar!
Et cetera, et cetera! Med mera, med mera!

So life is busy! Men jag funderar på att ta ett par dagar av videobloggande som plåster på såren sen när det lugnar ner sig lite. Så länge, auf wiedersehen som Heidi Klum skulle säga!

KOMMENTERA

Skicka en kommentar