måndag 15 mars 2010

Dylan goes jungle

Come on då katten, det svänger ju!

5 kommentarer :

  1. Hej! En väldigt sen fråga... De färgglada ljuslyktorna som du hade bild på i januari någon gång, var fick du tag på dem? Jag tycker de är så våriga och fina och mindes att jag hade sett dem någonstans och kom på att det var på din blogg...

    Dylan är förresten alldeles förtjusande ovanligt söt! :)

    SvaraRadera
  2. Sofie: Jag tror att de lyktorna du syftar på är Kiwi ifrån Iittala. De är dessvärre inte mina heller, skulle själv gärna ha ett par! De är fotat hemma hos ett par vänner till mig. Jag har dock själv liknade lyktor hemma som kommer ifrån Plantagen. Och känner man inte för att betala några hundra kronor styck som Kiwi kostar så låg de på plantagen på 9,90:- styck. Men då får man ju leva med att det är en kopia också ;-)

    Dylan hälsar och tackar by the way!

    SvaraRadera
  3. En kille med klös! Helt klart!!

    SvaraRadera
  4. Åhå! Tack för informationen :)

    SvaraRadera
  5. Anonym: Jajamen!

    Sofie: Var så god!

    SvaraRadera